Taartplateau’s: uitgeven of sparen?

taartplateaus

 Taartplateau’s zijn er genoeg, maar soms ben je op zoek naar dat extra’s.

Wil je een bijzonder exemplaar, maar heb je geen zin om er heel veel geld voor neer te leggen dan is deze wit, antraciete variant van Jansen+Co wel wat voor jou. Voor een niet te hoge prijs heb je een bijzonder exemplaar waarmee je je cupcakes en taarten kunt etalageren. Deze keramieke taartplateau heeft een diameter van 22 cm.

Update: inmiddels heb ik van Jansen+Co vernomen dat ook hun taartplateau’s handgemaakt zijn. Check hier voor al het andere moois dat zij maken. Ik ben namelijk verliefd aan het worden op hun collectie. De kleuren, vormen en eenvoud vind ik prachtig!

Je kunt natuurlijk ook kiezen voor luxe met deze pastelkleurige taartplateau van de Sweet Table Shop. Hij is iets duurder, maar dan heb je een handgemaakt glazen plateau uit de Verenigde Staten met een klassieke look. Ze hebben ‘m in verschillende maten en kleuren.

Ik zou het wel weten, maar welke kies jij?

2 thoughts on “Taartplateau’s: uitgeven of sparen?

    • Ja allebei heeft ook mijn voorkeur. Die van Jansen+co vind ik erg origineel in design! Maar de klassieke en duurdere doet mijn hartje toch ook sneller kloppen 🙂

Geef een reactie

