Review: Tijd voor thee

DPP_26 Als ik ergens door verleid kan worden dan is het wel door mooie verpakkingen. Daarnaast vind ik het ook fijn om juist biologische of Fairtrade producten te kopen. Deze thee’s kon ik dus niet laten liggen. Tijdens een weekendje Den Haag heb ik twee thee’s meegenomen. Een witte thee van de English Tea Shop en een jasmijn thee van het Nederlandse merk Mr. Jones. Beide komen uit een Fairtrade winkel, waarvan ik de naam helaas ben vergeten. DPP_30xDPP_35x De witte thee is bijzonder kruidig van smaak. Persoonlijk had ik deze thee zachter verwacht, maar wat dat betreft zijn onze smaakpupillen ook een beetje afgezwakt door de Nederlandse thee’s van de supermarkt. Deze thee smaakt zoals thee hoort te smaken. Lekker kruidig, sterk en van goede kwaliteit. Deze verpakking bevat 20 theezakjes. Conclusie Iets voor jou als je houdt van kruidige witte thee en graag biologische producten koopt. Ben je meer van de zoete fruitige supermarkt thee’s dan kan deze wel eens te krachtig van smaak zijn voor jou. Deze witte thee is voor de echte theeliefhebber. DPP_38xDPP_33x De jasmijn thee heeft zelfs een mooie naam gekregen, namelijk ‘Stunning Sofia’. En stunning is deze zeker. Ook deze thee is lekker kruidig en van de twee wel mijn favoriet. Maargoed, ik ben dan ook fan van jasmijn thee. Ook deze verpakking bevat 20 theezakjes. Conclusie Iets voor jou als je van zachte jasmijn thee houdt met een kruidige nasmaak en daarnaast ook graag Fairtrade prodcuten koopt. Minder geschikt als je van zoete fruitige supermarkt thee’s houdt. Voor de echte theeliefhebber. Ook fan van thee? Welke smaak en merk is jouw favoriet?

One thought on “Review: Tijd voor thee

Geef een reactie

