Mijn favorieten: mokken

Mokken

Mokken zijn lekker veelzijdig en worden daarom bij mij thuis veel gebruikt. Dit betekent ook dat er bij ons voldoende mokken in de kast moeten staan. 

Terwijl ik op zoek ging naar mokken kwam ik een aantal mooie varianten tegen, waaronder de mooie mat zwarte Le Creuset mok (ze hebben nu ook al mokken?). Ook ben ik fan van het simpele design van de citroengele cappucino beker. Ik heb dit design thuis al in het zwart en rood, maar citroengeel vind ik wel helemaal de kleur van nu!

  1. Jansen+Co tweekleurige mok
  2. Bloomingville koppen met print
  3. Citroengele cappucino mok
  4. Piet Hein Eek oorloze mok
  5. Iittala mok met subtiel motief
  6. Le Creuset mok mat zwart
Geef een reactie

