Mijn favorieten: Bakbenodigdheden

Bakbenodigdheden

Het is weer tijd voor mijn favorieten. Dit keer wil ik mijn favoriete bakbenodigdheden met jullie delen. Veel van deze producten bezit ik zelf of is vergelijkbaar aan wat ik bezit. Ik heb voor jullie producten uitgekozen waar je als thuisbakker direct mee aan de slag kunt. 
Wanneer ik ga bakken zijn dit de producten die iedere keer op mijn werkblad verschijnen. Natuurlijk wisselen de springvorm en de muffinbakplaat elkaar af. En tuurlijk zijn er, en heb ik zelf, meer bakvormen. Maar om te beginnen is dit een mooie selectie. Laat ik het zo zeggen, met deze producten kun je de meeste van de baksels die je op deze blog vind zonder moeite maken.

Omdat ik de beginnende bakker in gedachte heb gehouden, heb ik dus ook geen dure keukenmixer erbij gezet. Daar heb ik immers vorige week al een artikel aan gewijd. Met een goede handmixer kom je als beginnende bakker heel ver en kun je op een klein budget ontdekken of bakken iets voor jou is. Omdat ik standaard met cups werk deel ik hier dus ook geen weegschaal, maar maatcups. Lees hier meer over bakken met maatcups.

Nogmaals, dit zijn mijn favorieten en ik ben van mening dat met deze producten iedere beginnende bakker aan de slag kan.

  1. Hema beslagkom
  2. Le Creuset springvorm
  3. Kenwood handmixer
  4. Dille&Kamille bakrooster
  5. Joseph Joseph maatcups
  6. Le Creuset flexibele spatel
  7. Dille&Kamille maatlepels
  8. Hema muffin bakblik
One thought on “Mijn favorieten: Bakbenodigdheden

  1. Pingback: Winactie: Beslagkom en deegschraper van Rosti Mepal | Cakeje Van Eigen Deeg

Geef een reactie

