Mijn favorieten: Food styling

Foodstyling

Het leuke van het bloggen vind ik toch wel het fotograferen en de styling van mijn creaties. Zoals ik in het filmpje hier vertel moet ik het doen met de ruimte die ik heb en gebruik ik ook graag de producten die ik gebruik voor de styling van mijn foto’s. Voor jullie heb ik een lijstje samengesteld van producten die ik persoonlijk gebruik of zou gebruiken voor foodstyling.

Het allerbelangrijkste vind ik het hebben van een goed serviesset. Dat is immers je basis. Deze basis vul je bijvoorbeeld aan met leuke kopjes of glazen, mooie stoffen servetten, vintage uitziend bestek en een donker bord om contrast aan het geheel te brengen.

  1. Linnen servetten
  2. Rustiek ontbijtbord
  3. Japanse kopjes
  4. Ivoor wit servies set
  5. Vintage bestek set
One thought on “Mijn favorieten: Food styling

Geef een reactie

