Halloween links

image

Photo credit: David Wiseman

De maand oktober is voor mij een echte herfstmaand, naast de herfst betekent deze maand voor mij nog een ding: Halloween. Maar wat is er nu zo leuk aan Halloween? Vandaag deel ik mijn favoriete links om dit aan jullie duidelijk te maken. Klik op de foto’s hieronder om naar de betreffende pagina te gaan.

X3

Als eerste natuurlijk die pompoen, die hoort er echt bij! Op BBC Good Food vind je een handig stappenplan hoe je een pompen snijdt en versiert voor Halloween.

X1

En wat doen we dan met die vulling van de pompoen? Nou daar maken we gewoon ‘ pumpkin pie’ van. A Beautifull Mess is een van mijn favoriete Engelstalige blogs en vandaar dat ik ook een recept van hun blog deel.

X2

Ben je niet zo van de taarten? Probeer dan deze cupcake variant, heel erg Cakeje Van Eigen Deeg dus die moest ik even delen.

X4

Op zoek naar meer variatie en zeker weten dat de ingrediënten te koop zijn in de supermarkt? Probeer dan wat recepten van de Jumbo, kun je de ingrediënten direct op je boodschappenlijstje zetten.

X5

Met al die recepten moet je natuurlijk ook de aankleding niet vergeten. Bij Sweet Table Shop vind je allerlei zwart en oranje gekleurde artikelen om de boel leuk aan te kleden.

Ik hoop dat jullie een klein beetje begrijpen wat ik zo leuk vind aan Halloween. Ik zal jullie dan ook alvast verklappen dat ik om die reden iedere donderdag van deze maand een Halloween geïnspireerd recept met jullie zal delen, met als afsluiter natuurlijk donderdag de 31ste zelf!

Geef een reactie

