Mijn favorieten: Cadeautips onder de €20

cadeautipsonderde20euro

Deze maand staat het verlanglijstje centraal in ‘Mijn favorieten’. Ieder jaar trekken we voor Kerstmis bij mijn ouders lootjes en koop je een cadeautje voor de door jouw getrokken persoon met een budget van €20. Het leek mij daarom leuk om te kijken wat je zoal op het gebied van koken en tafelen voor dat geld kunt krijgen.

Ik heb me zoals altijd laten leiden door mijn eigen smaak en voorkeuren. Een aantal van deze producten zou ik zo op mijn eigen lijstje kunnen zetten, bijvoorbeeld die tulbandvorm. Ik houd zelf enorm van producten met natuurlijke vormen of materialen en dat zie je terug. Hieronder alle producten op een rijtje met de link naar de webshops:

  1. Loods5 dienblad  (groot) €15,00
  2. H&M peper-en-zoutstel €9,95
  3. Tefal EasyGrip tulbandvorm €14,95
  4. Loods5 Set van 4 kommen €20,00
  5. H&M ‘Happy Holidays’ mok €4,95
  6. House Doctor voorraadpot(ten) €12,95
  7. H&M metalen draadmand €9,95
  8. Sissy-Boy Keukendoek(en) €19,95

Nog meer cadeauinspiratie nodig? Bekijk dan de ‘ Mijn favorieten’  van de vorige maanden hier.

2 thoughts on “Mijn favorieten: Cadeautips onder de €20

Geef een reactie

