Waar is dat feestje?

5539496921_384a625eb7_b

Ik wil er niet mee te koop lopen, maar aangezien ik morgen jarig ben wilde ik een feestachtig artikel publiceren.

Vandaar dat ik vandaag mijn confetti-waardige recepten op een rijtje heb gezet, want laten we eerlijk zijn confetti geeft vaak net dat feestelijke tintje aan je gebak. Hierboven zie je de Magnolia Bakery’s vanille cupcakes die ik jaren geleden had gebakken voor de verjaardag van de kinderen van een vriendin.

IMG_3044x

De chocolate chip cookie pie heb ik een aantal weken geleden gepubliceerd en stond al een paar jaar op mijn to-do-lijstje. Zo’n koekpunt is een feestje op zichzelf!

IMG_2950x

Ze zijn zelfs op video vastgelegd. Deze heerlijke en kleurrijke Rocky Road is zo makkelijk om te maken dat ik iedereen kan aanraden dat nu direct te gaan doen.

IMG_0043

En als je dan toch bent blijven zitten presenteer ik jullie deze zelfgemaakte Funfetti cupcakes!

Ik ga vandaag weer veel lekkers bakken voor morgen en ik zal mezelf er waarschijnlijk niet van kunnen weerhouden om met confetti sprinkles te gaan strooien.

One thought on “Waar is dat feestje?

Geef een reactie

