Mokken met een boodschap!

Voor kerstmis had ik mokken van Coeur Blonde op mijn verlanglijstje gezet, aangezien ik helemaal in de ban was (en nog steeds ben) van mokken met een handgeschreven boodschap of tekst erop. Ik had al een leuke DIY voorbij zien komen op de blog A Beautiful Mess en was daarna helemaal verkocht.

Nicky, mijn man, had echter andere ideeën en besloot dat ik voor een stuk minder geld zelf aan de slag moest gaan. Jaja, ik kreeg een do-it-yourself kerstcadeau en niet eentje die al af was. Om mijzelf te inspireren zocht ik wat plaatjes bij elkaar en deze wil ik vandaag graag delen. Wie weet inspireer ik jou er ook wel mee, want plaatjes kijken vinden we stiekem allemaal leuk.

Foto’s//1.sarah fritzler / 2.coeur blonde / 3.madigan made / 4.the sweetest occasion / 5.a beautiful mess

3 thoughts on “Mokken met een boodschap!

  1. Pingback: Zelf je mok ontwerpen doe je zo | Cakeje Van Eigen Deeg

Geef een reactie

