Verschillende stoelen om de eettafel

Ik vind het zelf helemaal leuk, verschillende stoelen om een eet- of keukentafel. Het is niet alleen speels en modern, maar ook erg goed voor de portemonnee. Ik weet nog dat ik jaren geleden oude houten groene keukenstoelen van mijn ouders (of grootouders) mee had genomen toen ik uit huis ging, helemaal gratis dus. Als je even goed nadenkt ken jij misschien ook wel iemand die van zijn oude houten stoelen af wil, natuurlijk kun je ook verschillende houten stoelen vinden in verschillende kringloopwinkels en bij, bijvoorbeeld, een Ikea vind je voor een klein budget leuke hippe stoelen.

verschillende stoelen

Voor het huis waar wij nu wonen hebben we nieuwe en zes dezelfde lekker zittende stoelen aangeschaft voor rondom de eettafel, maar stiekem droom ik er van om twee stoelen te vervangen door een houten bankje en één van die oude houten keukenstoelen terug te plaatsen op de kop van de tafel. Want ja, die stoelen heb ik nog steeds en wachten op een ‘make-over’ of juist ‘make-under’. Hieronder wat inspiratie, zodat je kunt zien wat voor sferen je kunt creëeren met verschillende stoelen.

Creëer eenheid door verschillende stoelen in dezelfde kleur te kopen en/of verven.

Ik vind dit al jaren leuk, het is een goedkope en makkelijke manier om kleur en variatie in je keuken of eetkamer aan te brengen!

Foto’s//1.Life as a moodboard /2-4.Pinterest /5.Planete deco /6.Interieur inspiratie /7.Norrgavel /8.Fjeldbord

One thought on “Verschillende stoelen om de eettafel

  1. Dit is ook heel erg leuk, wij hebben thuis ook 4 verschillende stoelen …en het ebvalt best wel, (ook al heb je natuurlijk wel een bepaalde voorkeur voor een bepaalde stoel)

Geef een reactie

