Zelfgemaakte cakemix: chocolade cupcakes

Een tijdje terug heb ik mijn eigen cakemix gemaakt, hier maakte ik een dag later super snel simpele cupcakes mee. Ik had echter genoeg cakemix gemaakt voor twee cakes of 20 cupcakes. Ik had dus de helft bewaard voor later, om zo ook een tweede variant op de cakemix met jullie te delen.

IMG_4312

Vandaag deel ik met jullie het recept voor chocoladecupcakes dat je met de zelfgemaakte cakemix kunt maken. Ik had mijn cakemix een hele maand (en een paar dagen extra zelfs) in de koelkast bewaard en ging de uitdaging aan om voor jullie te testen of de cakemix nog steeds zijn werk deed.

Ik ben verhuisd! Lees de rest van dit recept op Cakeje Van Eigen Deeg.nl

One thought on “Zelfgemaakte cakemix: chocolade cupcakes

Geef een reactie

