Keukenplanken: trend of blijvertje?

Ik ben er zelf helemaal weg van: keukenplanken, oftewel open opbergruimte in de keuken. Ik vind het voornamelijk heel erg geschikt voor onze eigen keuken. Door de plaatsing van ons keukenraam is er weinig tot geen mogelijkheid voor bovenkastjes. Voor mij geen probleem, want ik ben geen fan van bovenkastjes. Persoonlijk zou ik dus gaan voor de open keukenplanken trend, oftwel ‘open shelving’ zoals ze dat in het Engels zo mooi noemen.

Klik hier voor het artikel op cakejevaneigendeeg.nl waar ik foto’s met jullie deel die ik tijdens mijn zoektocht naar inspiratie voor onze eigen keuken ben tegengekomen. Wellicht inspireren ze jou ook wel.

One thought on “Keukenplanken: trend of blijvertje?

Geef een reactie

